söndag 13 november 2016

RIMFROST.....

Hej!
 Det är så vackert med all rimfrost på allt.....
Snart är det ett minne blott.

Idag när solen håller på att gå upp..

..på vår morgonpromenad..
..bakom lagårn..

...Stina o B...




...en av våra små vägar i skogen..

rönn hemma på gården


..vilka konstverk det kan bli..


...och så har det blivit en multihyacint..
..den står i verandan,där klarar den sig länge,
jag tycker hyacinterna är så fina i sitt knoppstadie.

Och så är det julmarknadernas tid.
Igår besökte jag Segerstad .
Mycke fint där och mysigt.
Ska visa något snart,som jag köpte .

Ha det bra!
Margareta



4 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Ni har så fina omgivningar att promenera i. Vackert med rimfrost. Nu håller vår lilla snö på att smälta undan och det är så grått, ingen supermåne får vi se här heller!
Än har jag ingen hyacint men nu är det nära:)

Ha en fin ny vecka!
Kramar från Eva-Mari

HWIT BLOGG sa...

Så vackert...rimfrost är väl ett vackert ord också! Härliga bilder du bjuder på. Ja ny vecka igen då, hoppas du får en fin sån :)
Kram Titti

Erikslundsliv sa...

Så fint du bor! Lantligt precis som hos mig. Det gillar vi, eller hur?
Nu lägger jag till dig i min blogglista så att jag inte missar något inlägg!
Ha en fin dag!
Kram, Ann

Unknown sa...

Så vackra bilder!
Jag älskar också hyacinter!��
Kram
Maria